Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Nu har även jag hittat hit! Suverän trådstart BS
Vad roligt att Iris gillade att rida!
Själv har jag haft en riktigt skön helg. Var på marken igår, inflyttningsfest igår kväll. idag vaknade jag till strålande sol och ville inte vara inne och städa lägenheten som jag tänkt så lånade mammas bil och åkte och hälsade på en vän istället. Tyvärr hann det ju bli moln så vi hamnade inomhus och kollade på film tillslut. Men det var betydligt roligare än att städa även om det bertyder att jag få bo med dammråttorna en vecka till
Sprang på killen från i vintras ute igår. En lång kram, lite småprat och mina känslor flammade upp igen (Om ni inte minns så träffades vi några ggr, jag kände att jag började få känslor så jag smsade honom och frågade om vi skulle ses nånting mer och han svarade aldrig... Det var säkert 2-3månader sen.)
När jag gick hem från krogen skickade jag ett sms till honom och skrev att det var roligt att se dig ikväll och fick till svar: alltid kul att träffa dig med Ååå det som krävdes för att få mig platt på fall igen
AM - kul med lyckad middagsbjuddning, maten lät riktigt god! Har aldrig ätit grönsärtsoppa, men älskar gröna ärtor, så det är säkert gott
Övriga då? Vad har ni haft för er i helgen?