Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Jag garvar på mig, fan vad du är rolig, BS!! Skicka kontonummer så sätter JAG in lite pengar åt dig för den där TSen!
Är helt slutkörd efter intensiv helg, dop igår och städdag på dagis idag, plus lunch med granne och häng med kompis som resulterade i lång promenad och lite shopping med mycket ointresserad conny (fast han fick ett väldigt fint halsband som mamma kanske får låna ibland ).
Till middag blev det fläskkarré som skulle grillats men vi kom hem så sent så det blev grillpannan på spisen i stället. Gott. Till det klyftpotatis och ugnsstekta morötter, lohmanders bea och barbecuesås. Jättegott!
Nu har lillebror somnat och sambon lägger conny, så jag får sitta här en stund.
vickan - Vi har Padwico 903. Den har bra ljud (vilket jag tycker är viktigt, typ skriker barnet eller var det en bil som åkte förbi, vaknar barnet eller låter det i sömnen osv), och utöver det både ljussignal och vibrator. Man kan ställa in känsligheten, praktiskt. Sen varnar den om den andra enheten kommer ur räckvidd eller om något av batterierna börjar ta slut. Går att använda nätansluten också. Laddningsbara batterier som tyvärr är skitdyra att byta ut (100kr styck). Jag köpte vår för halva nypriset på blocket. *nöjd*
snaily - Jag kan komma och sparka dig lite i revbenen.
AM - Kul att middagen blev lyckad, men synd att maken lät dig slava. Han verkade dock ha insett sitt snedsteg i morse då när han röjde undan?
BS - Sa du torsdag? Taget. Nån fler som vill hälsa på hos mig på torsdag?