Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Varning för bajssnack!
God morgon i tråden! Vilken FANTASTISK dag som har vaknat!!! Solen skiner från en knallblå himmel och inget barn har kräkts eller haft diarré sen igårkväll.
Lillebror åkte på det också, men (antagligen) tack vare att jag fortfarande ammar så mycket så klarade han sig med 4 kräkningar och än så länge 2 diarréblöjor. Helt fantastiskt med tanke på att conny blev inlagd med samma sjukdom och jag ska aldrig mer gnälla om amningen...
Tinga - Du har helt rätt i att man upplever saker olika utifrån sitt eget perspektiv, det har jag också varit inne på i något annat sammanhang här. Och jag hoppas verkligen att ni slipper matträning då, om det är från 4 år... Och att logopeden hittar något likadant fall (helt galet om piff skulle vara världsunik, kunde han inte välja något positivt att vara det på??) i sitt nätverk.
vickan - Tack för tips om skiva, men radiobruset verkar fungera jättebra faktiskt, och det är ju gratis! Min bodyclock har också brus, men den volymen är så hög (har iofs inte kollat om man kan sänka den), så den vanliga klockradion fungerar faktiskt bäst hittills.
Just nu sitter conny och målar med vattenfärger (vilket innebär att man tar en färg på penseln och målar på en av de andra färgerna ) och lillebror äter lite skogaholmslimpa. Mysfrukost!
lappis - Vilka fantastiskt härliga semesterplaner!! Vi har precis börjat fundera på våra, och rett ut midsommar och veckan därefter än så länge (vi ska vara lediga typ 3 månader ihop så vi har en del kvar att planera ).
snaily - Trevlig resa!!