EA: Neeeej! Det var ju inte så här det skulle gå, ju! KRAM! Ta hand om dig!!!
(Tänkte igår när jag såg spår och fick ta till ett trosskydd, att hellre att jag får det än du... Men det gick ju tydligen inte vägen, att deala med tanten...)
Mugglan: Håller tummarna stenhårt för lyckad ÄP!
Tinga: Tårtan lät supermumsig, sparad i mappen BT-recept (Där jag för övrigt borde lägga till fler recept, får försöka gräva mig tillbaka - eller har de fått sökfunktionen att fungera på BT?)
Sweet: Kollade innehållsförteckningen på galltvål, och oxgalla är en av ingredienserna. Och diverse oljebaserade tvålvarianter...
Jobbigt med kompisen som är sjuk, låter ju hoppfullt att hon svarar bra på behandlingen iaf...
Snorkis: KRAM! Och behöver du stöd från oss så finns vi här i princip 24/7!!!
BS: Jobbigt med svärmors bröstcancer... Tror du det kan ha bidragit till hennes gräl med maken vid dopet?
Telis: Lägger inte snoppen åt något särskilt håll, vad jag har tänkt på, men tror att den oftast är nedåt. Brukar putta upp den för att torka rent under, och sedan lufta torrt, vid blöjbyten.
Porchez: Konstigt att du inte hört något från jobbet? Hur känns det på det jobb du har annars, är det ff lika jobbigt?
Ego: Var på bio igår med maken, lillkillens mormor kom och tog hand om honom. Vi såg Robin Hood, och det var så sköööönt att bara komma iväg och få sitta och kramas litet, och hålla handen! Fast efter någon timma av filmen så började jag sakna lillkillen Men filmen var helt ok, ganska typisk film att se Russell Crowe i, tycker jag. Något som jag inte hade förstått innan dock, var att den tog upp vad som hände innan han blev förklarad laglös... Det var kul!