Glider in litet snabbt..!
Snaily: Skönt att det såg bra ut på RUL
Oms: Härligt att spiralen satt där den ska, och allt verkade bra!
Sweet: KRAM! Hoppas ni lyckas reda ut några frågetecken i livskrisandet, snart!
andbeyond: Välkommen! (och tack för glassen, den satt fint )
Lappis: Strosa omkring i Venedig låter helt suveränt!
Snorkis: Det måste vara rejält jobbigt att vara höggravid i högsommarvärmen. *Svalkande sympatikramar* Min systeryster fick bebis häromdagen, gick 13 dagar över tiden. Natten innan det startade sov hon dåligt pga den hiskeliga värmen, och sedan startade det sent nästa kväll så då sov hon inget den natten heller, bebisen (en flicka) föddes sedan på kvällen. Hon var nog rejäääält trött då, syster...
Gravidtrosor: Hade inte jag heller. Mina vanliga låga hipsters funkade utmärkt Är inte förtjust i saker som går upp över magen, så det var inte ett alternativ. Men jag vet att mina systrar tycker annorlunda
Underlimmad diskbänk: Vet egentligen inte vad jag har emot det, en av problemen är att alla ställen där jag råkat ut för det har haft runda hoar, förskräckligt opraktiskt tycker jag... Men man hade ju kunnat välja andra hoar, förstås. Annars så är det mer känslan av att jag vill ha ett avgränsat område för att slabba med disk och liknande. Inte att det ska krypa ut på vanliga bänkskivan... Sen vill jag gärna ha en liten kant som hindrar vatten från att rinna ut över skåpsluckor m.m. Och så har jag inte heller samma diskdisciplin som Piggelin och Snorkis Här byggs diskberget lätt upp till Mount Everest-storlek, typ