muggles skrev 2010-05-23 21:21:08 följande:
Snaily: japp hon fick en bra tid! Otroligt imponerande. Dessutom såg hon rätt fräsch ut idag med
Gulle dig! Jag är inte helnöjd med insatsen, men jag hade iallafall vett nog att dricka tillräckligt mycket, så att jag slapp ligga utslagen bredvid spåret som jag såg säkert 25 pers göra längs med vägen. Pappa sade att den han såg som låg ner som var längst kommen låg ca 200 m före mål. Det jag tyckte var lite konstigt var att arrangörerna inte underströk lite mer hur viktigt det är att dricka ordentligt under loppets gång, för att undvika att man stupar pga vätskebrist. Det kändes som att alla överraskades av att det var så himla varmt.
Muggles & Piggelin - tack för en trevlig stund i parken i eftermiddags! Så kul att få se hur era tjejer växer, och nu har jag ju fått träffa den händige kocken också.
Piggelin - IKEA har ju sömnadsservice, och jag tror att de syr upp gardiner även i andra tyger än sina egna. Kan vara värt att kolla upp iallafall, för deras priser är helt andra än det du nämnde. Snyggt tyg, förresten.
September - skickar ett gäng kramar till dig.
Muggles - jag har slutat att vara klämkäck, som jag sade tidigare idag (angående äggen), så jag skickar bara ett gäng kramar. Skönt att du har både din mamma och din man att prata ordentligt med iallafall.
Fru E - fortsätter hålla tummarna för ditt ruvande.
MrsB - kul att se dig här. Trivs du bra på jobbet?
BS - det låter verkligen som en riktig toppenpräst ni hade på dopet. Mysigt! Trevligt att det blev lyckat för övrigt också, bortsett från grälet. Vad fick Astrid för namn utöver tilltalsnamnet?
Snorkis - det låter som att profylaxläraren gjorde ett bra jobb. Härligt!