Snaily - du är ju utsatt för en rätt rejäl psykisk press så det är ju helt följdriktigt att du får utbrott. Himla bra att få det ensam hemma istället för på jobbet eller nåt annat mindre smidigt ställe. Risken är ju att man går lös på helt fel saker. *massa stödkramar*
Fru E - hoppas att ni får huset sålt snart!!!!
Tråddejtsfrågan och AM - jag känner att jag varit i farten och antytt att ni som bor i närheten har större möjlighet att komma på nån lösning om det regnar. Men jag har grubblat en del på frågan... bara lite tak över huvudet finns väl i trädgårds/parkpaviljonger.. men jag kan inte komma på några fler sådana än Ekotemplet i Hagaparken och där är det säkert vigslar en lördag i juni. En annan tanke är kanske att leta efter nåt brunch/bufféställe som kan rymma 15 pladdrande damer plus eventuella medföljande småentusiaster. Eller nåt loungeliknande ställe där man kan fika i evigheter och vara så här många... Hm.. såväl mitt eget som mina föräldrars hus hade lätt kunnat rymma denna galna skara.. men så ligger de ju 7 resp 25 mil åt fel håll..