Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Hello Girlz!
Jag har några sekunder till övers o vill bara meddela att jag skickat in helt dagsfärska bilder till galleriet för Telis att införa till allas beskådan, jag har ju då nämligen tänkt att komma med o leka på lördag så det kanske är bra om man vet hur jag ser ut - vad vet jag?
Tar ni som kommer med er barnen eller hur gör alla?
i övrigt så har jag överlevt de senaste veckorna med allt som har vänt upponer på livet (läs tonåring, busig 2,5åring, sjukdomar, skador, heltidsjobb o mer därtill, träning och sjukt mkt AW'n) och jag hoppas som så mång agånger förr att nu, nu e det sommar och mindre saker borde vara störande moment - framförallt lugnt på skolfronten i 2,5 månad ungefär...
Vi har ju haft stormöte i skolan nu och den gav både det ena o det andra, til hösten blir det mindre klass i vissa ämnen, kanske ta bort ett språk, börja äta omega3, ingen mobil på lektionerna hjälp m musik när hon pluggar etc men det viktigaste av allt - det blir också en utredning av min lilla dam som tyvärr (ja, eller vad säger man?) passar in på en välkänd diagnos på oerhört många punkter - ca 9/10 punkter sådär... så höstterminen börjar med att jag o hennes far ska träffa skplpsykologen och påbörja utredningen... spännande och oerhört välbehövligt vill jag tro.
nu ska jag läsa igenom lite sidor så att jag får lite updates o kan kommentera viktiga events