Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Vad rolig du är!
Vad rolig du är!
Apropå garn och eftersom ni alla verkar vara så himla duktiga ch händiga med virknålar o chstickor: jag skulle vilja FÖRSÖKA sticka en tröja till Hektor i "jeansblått" garn, lite melerat liksom och "lite blekt här och var". Är det någon som vet vad jag pratar om och vad jag ska söka på på garnwebbsidorna?
Lappis: fint hus! Har kompisar som bor nästan precis där (Gliavägen) och jag har i alla fall aldrig märkt av att flygtrafiken är störande? Det går en buss från t-banan som tar ca 5 minuter. Det är ett jättemysigt område!
OCH Lappis: det är mina kompisar som har två adopterade barn som bor där! JAg ser det som ett tecken!!! Köp!
PB: så en vecka kvar till testdag alltså. TUMMARNA! Kram!
Apropå fest så deppade jag ihop här imorse för att jag aldrig kan komma till skott och besluta mig för att orka ha fest - räddades av maken som bestämde att vi inte krånglar till det så - är hemma, tar ev. catering och lånar in hjälp. Så då bestämde jag mig för att köra 500 (månaders)-fest i st för väldigt sen 40-årsfest. Ska bara räkna ut när det kan tänkas bli.
Muggles och BS: Han hade glömt att ställa in sina privacy settings och skrev något om att han hade hela lägenheten full av kvinnor, barn och barnvagnar men att han började tycka att det räckte. Snaily hann se detta innan jag sa åt honom att kamma sig och skärpa till sina inställningar ... Egentligen hade han inget alls emot att vara invaderad av värsta mammaligan - han ville bara ha lite FB-uppmärksamhet, det erkände han sen.
Nenne: Han har ALLTID välstruken skjorta - det är nästan sjukligt. Och om inte skjorta så piké alltså med krage. Har inte sett honom utan krage mer än säg fem gånger under alla år.
Televinken - nej men TYPISKT med en ryggkletare precis just då (för det var väl Televinkens rygg vi snackar om )
Och Telis igen: lovar att omedelbart glömma bort att ÄD förekommit. Tills Televinken berättar det själv på vårt 15:e tråd jubileum eller liknande
För att inte tala om hur kladdig babysittern blir ... Hua!