Hejhej - djäklar vad det finns att fixa dagen innan man åker iväg. Har jag inga prestationskrav i övrigt så har jag det 100 gånger om när dte gäller packning. Vill vara försäkrad mot ALLT. Blir väldigt jobbigt. Har även skrivit på min packlista för böcker: Good Enough av Elizabeth Gummesson. Blir ju väldigt ironiskt ...
Tror vi hyrt huset vi typ Stugknuten eller liknande sajt - finns ju massor. Även Blocket har en massa hyrstugor. Bara att googla eller gå in på Blocket!
Mitt och makens gräl handlar från min sida om att han är en oempatisk egoist och mansgris och från hans sida att jag är en ogin bitch typ ... Låter konstruktivt. Det handlar nog om att vi båda känner oss inmålade i olika hörn av hela vår barnrika och uppmärksamhetskrävande tillvaro. Jag vet inte. Antingen blir vi väl sams och kommer framåt eller så blir vi bara sams och står och stampar på samma fläck.
Nåväl - jag säger HASTA LA VISTA, BABIES till er alla för nu tar jag mig ledigt. Åter en bit in i juli. Kram och puss till alla. Alla gravvosar: knip tills jag är tillbaka Alla bebisar: ät väx och må bra. Alla: ha det underbart där ni nu är!
(Snorkfröken: har skickat kläder till dig idag)