Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Lappis: varför ska man stå i kö hos 2 byråer? Jag har hittills kollat AC bara. Vilken mer ska man kolla?
Lappis: varför ska man stå i kö hos 2 byråer? Jag har hittills kollat AC bara. Vilken mer ska man kolla?
Nenne: du är klok som en bok! Jag hade för mig bara att ngn sagt att man får ömma bröst av progget och så sa ju BM att man kan få grav-symptom av det, så då förväntade jag mig att jag kanske skulle känna mer än en vanlig månad.
Jag fick mig en tankeställare av bloggen också; jag har inte frågat min man hur han mår i allt det här?! Han frågar mig varje dag hur jag mår (gulle honom!) men jag har bara utgått ifrån att han mår bra - eftersom inget sker hos honom rent fysiskt. Korkad man är ibland...
Sug åt dig - höhö!
(Sug och svälj - snart är det helg! )
Lappis: och det kostar ett par tusen per år per byrå då eller? Säg 4000 kr per år totalt?
Jag tycker du ska låta din man läsa på tex AC's hemsida och bekanta sig med idén, jag tror det är det det handlar om. Man dissar ngt man inte vet ngt om. Säg till honom det som jag sa till min man - du får säga nej men inte förrän du läst på och vi tar ett välgrundat beslut.
Vad är det för grym kattlucka ni snicksnackar om? Kan man få se en bild?