Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Oms
OJ, vilken läskig historia med spiralen! Hoppas att allt går väl och att den inte ställt till några problem med livmodern, eller eventuell graviditet! Det var ju TYPISKT att det inte fanns något grav.test att köpa förresten...
Nenne
Stackars björktrastunge... men de "tigger" ju verkligen om att bli upplockade av diverse rovdjur, med sitt hjälplösa skuttande överallt Passerade en på promenad igår, den satt mitt på stigen men som tur var såg ingen av de tre hundarna den.
Förresten - jag ska göra lång lång bilresa alldeles ensam min första semesterdag om 1,5 vecka (ska ända ner till färjan som går till Ön) och behöver många pauser längs vägen - om ni är hemma vore det skoj att komma förbi och säga hej! Fast du kanske jobbar då fortfarande...?
Mugglan
Busigt med resbokningen! Men det lät väldigt väldigt härligt!
"Jag vill vara nere", ha ha
BS
Vilken himla gullig Jocke!
Koko
Ja, kommer gärna och hälsar på er senare i sommar, har en vecka i slutet av augusti/början av september då vi fortfarande inte bestämt helt vad vi ska göra men funderar på att hänga lite i Stockholmstrakten faktiskt.
Tycker också du är duktig som sköter barn och hushåll helt själv!
Lappis - ha en jättetrevlig resa, önskar jag nu alldeles för sent.
Telis
Önskar jag kunde dela med mig lite av min lättsövdhet till dig!
Undrar hur det ska gå för min stackars make när (om) vi får barn, han är så fruktansvärt lättväckt och har även jättesvårt att somna om. Och sen sägs det väl att man blir extra lättväckt som nybliven mamma, så då kommer vi väl vara två som ligger vakna på nätterna och går omkring som hålögda zombies på dagarna... hå hå ja ja, vad har man gett sig in på?
Heja Holland! Fast jag kollar väldigt oengagerat måste jag erkänna...