Parnassia
Jobbiga tankar och funderingar! Kram!
Tror min make skulle känna igen sig mycket om han hade läst vad du skrivit, förutom det med barnen förstås. Han bekymrar sig ibland över att han inte känner sig vuxen eftersom han aldrig haft ett riktigt ordentligt vettigt jobb. Nog för att han har jobb just nu men inget som känns långsiktigt... Därför kollar vi runt lite i landet och känner oss flyttbara - skulle vara så kul om han kunde hitta något han verkligen trivs med! Själv kan jag ta vad som helst, jag gnäller ju ändå bara över jobbet jämt
Jag vill också bo på er bed&breakfast!
Nu har jag faktiskt semester! Har inte fattat det riktigt, stressade hem från jobbet för att hinna till frisören. Väl där efter att hon sett mig i typ två sekunder säger hon "och så ska du ha barn också!?". Lite modigt uttalat - SÅ stor är inte magen, jag kunde ju lika gärna varit lite småfet bara.
Barnmorskan idag var jättegullig, tyvärr ska jag ju inte tillbaka till henne igen (visst skulle man väl kunna byta med det är 6 mil enkel resa till den jag var hos idag). Fick lyssna på fostrets hjärtljud med en sån där manick, för första gången. Wosh wosh wosh lät det jättehögt! Ca 140 i frekvens. Jag har ju lyckats höra det med stetoskop en gång, men då lät det betydligt svagare. Tydligen ska det vara jättesvårt att hitta hjärtljuden med stetoskop så barnmorskan var lite imponerad. Eller så trodde hon inte på mig.
Nenne
Tack för att du påminde mig, har inte heller hört från Page på några veckor men det är nog för att jag varit så slö att maila henne.
När ska du till BM imorgon? Min plan är att komma iväg strax efter 9 härifrån.
Nu - packa packa packa packa packa!!