men herregud tjejer vad ni skriiiiiver!!!
haha! Tittar in en snabbis igen och jisses vad jag har scrollat och skummat....
Ang kungahuset så tycker jag mest att det är oförensligt med en monarki i ett modernt demokratiskt samhälle. Hela idén med monarki bygger på att man ärver sin post 8bara det är jus sjukt!) Men men jag skulle inte göra revolt mot kungahuset. Så viktigt tycker jag itne det är. Känns bara så KONSTIGT att få in definitionen för monarki i mitt moderna jämställda huvud....
Ang överlämning tycker jag det är KATASTROF!!!
ytterligare en sådan där sak med kungahuset. Sjävklart ska Vickan få bli överlämnad av pappsen om hon vill det!!!!! OCH om prästen går med på det. MEN detta är i fall av privatpersoner. Nu ÄR hon faktikst inte bara en vanlig tjej (hon kan ju abdikera om hon nu vill det) och därmed borde hon föölja Svenska Kyrkans traditioner eftersom hon äR en REPRESENTANT för Sverige Gud bevars! Så nej jag tycker INTE det är ok att "göra som man vill". med ett kungahus och den position hon har där så kommer även ANSVAR och SKYDLIGHETER!!!! Betänk även att det faktiskt är Skattebetalarna 7dvs svenska folken) som betalar kalaset!!! Visst Kunga huset betalar en hel del själva OCKSÅ! Men om man får lov att fråga så var kommer de flesta av deras intäkter från egentligen då´r´å.....???
Eller visst, kasnke Westling bidrar med pengar från sitt gym. Han är väl den enda i den familjen som verkligen jobbar och får egna pengar?!?!?
Ojojoj nu var jag kanske elak.
Menar inte så.
De gör väl ett bra jobb på många vis. Tycker bara att det är sååå knasigt att de då itne tar detta jobb såpass allvarligt att de inser att detta faktiskt även innebär "jobb på sin bröllopsdag".
Jaja skitsamma.
Jag är mest glad att slippa bröllopshysterin. Är inte särksilt intresserad av glamouren heller kring kungahuset. tycker mest det liknar en dålig såpa.
Nog om detta. :-=