Ore skrev 2010-06-29 21:23:15 följande:
Kan intyga att kakan inte smakar så mycket mandelmassa, som Tinga skrev så blir det mest småsött och krispigt av mandelmassan...
Aha! "inte så mycket mandelmassa" säger Ore - nä, det blir ingen sån rabarberkaka här.
Jag tycker att majskrokarna smakar majs men det kanske frigolit gör också? Jag har aldrig ätit det.
Fast jag gillar sånt där knäppt som oblater och kommer ni ihåg dom där rosa och ljusblå ufo:na med surt pulver i? Dom gillade jag också.
muggles, jag har redan en sån haklapp tack vare AM (
), men den är fortfarande lite för stor. Det bästa hjälpmedlet just nu skulle nog vara ett par handbojor i miniformat.
Piggelin, åh vad skönt med din pappa! Läskigt att inse att föräldrarna börjar bli gamla och inte är odödliga.
Ja, vår bröllopsresa var väldigt mycket vi.
Vi resonerade som så att eftersom den kostade som en Thailandsresa så skulle vi aldrig lägga så mycket pengar på den om det inte var något speciellt medan Thailand, Bali eller Maldiverna osv skulle man lätt kunna åka till när som helst om man nu vill det.
Piggelin igen, just Amalfi var vi inte så jätteimponerade av men Amalfikusten är heeeeeeeelt underbar!! Dit skulle jag jättegärna åka igen. Ska ni åka dit kan jag tipsa om en restaurang med tre Guide Rouge-stärnor som var riktigt rolig!
Hoppas ni blir sams snart, AM, så semestern blir riktigt härlig! Om jag inte hinner in igen: ha det jättejätteskönt!
Förresten, hur gör man med bilstolar och transferbussar och sånt när man reser utomlands med barn?
Lycka till i eftermiddag, Lappis!!