Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
Jag hittade några av er... Men inte alla.
Porchez, nenne, tinga, PB och snaily tex. Hur ska jag hitta er? *Funderar*
Jag hittade några av er... Men inte alla.
Porchez, nenne, tinga, PB och snaily tex. Hur ska jag hitta er? *Funderar*
Vickan - utmanande med inneboende. Men skulle inte han bli pappa snart?
BS - japp!
Porchez- jag hittade dig tror jag!
Hej Oupsie! Du hittade rätt!
Här har jag och flickorna haft en skön em i trädgården! Vi (jag) har sått i växthuset och vattnat på altan. Härligt! Så nu ska jag nog orka med kvällen inne också.
*iiihh* Tittar på det okända. Jag tycker det är så intressant/spännande! Jag kan inte sluta titta och får gåshud på hela kroppen.
God morgon allihop! Sommarsemester med barn funderar även vi över. Astrid Lindgrens värld har vi på agendan, men sedan kommer en del av semestern tillbringas i närheten av Oskarshamn. Vad hittar man på där i krokarna med en 4,5-åring, tre 3,5-åringar, en 1,5-åring och en bebis plus 6 föräldrar?
Tack för tipset PB! Det låter _precis_ som ett utflyktsmål för oss! Och kanske skulle vi kunna ses?! Hur långt ifrån O-hamn bor du? Inboxa om du vill
Förresten allihopa! Jag behöver få del av er expertis! Vi behöver en ny dammsugare. VAD ska man ha!? Vi är fyra pers i ett hus, med mycket trädgård, katt och allmänt spring ut och in. Vad är bra och vad är dåligt? Vad ska man tänka på? Och Vickan - ja, jag ska kolla på tretti.se
Och VARFÖR får mina inlägg inga radbrytningar!!!!?????????????????? Hjälp!