• FruCicci

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Lappis, det vore helt fantastiskt snällt i så fall. Så fort du kan:-*

Mugglan, nä jagförstår att du känner så! En unge på fyllan räcker HA ha
    Men om du nu testar på söndagen, så tror jag varken det gör till eller från för dig/er, om du tar ett glas bubbel eller 2 på lördag och sen en massa vatten på det, då är det som att dricka någon liter filmjölk har jag läst....

Ska bli såååå roligt att ses på lördag, och jag kommer ta med mig barnen om maken min ska spelar golf, annars kanske bara Skjorpan följer med, jag tycker det är mysigt aytt ha med dem på picknick, så hoppas ni andra tycker det med. Men som sagt, jag vet inte än hur det blir på lördag, jag får ta det som det kommer.... väder spelar ju en liten roll med.

• FruCicci

Tack rara lappis!

Telis, det var en sådan med små trappsteg upp, man kan ha den som både stol för bebisar och sen större. Min man och jag tyckte den var snygg i designen, visste inte att den fått bäst i test!! My god! Köp inte den, den kostar ju nästan 2500 krnor och då ingår inte ens brickan till, den kostar 400 kr extra.
    Vi sa i helgen innan detta hände, att Skorpan fastnar ju medbenen/låren på sidorna, gud vad dåligt det borde vi maila brio om.... så idag händer detta.
    Ska kanske tilläägga att den stod lite , till 20% över en tröskel - men jag kan säga att det har vår gamla hederliga IKEA gjort i 3 år utan att en ända grej har hänt, så tippar den fram när hon sitter i, det var såååå fruktansvärt otäckt kan jag säga.... hon ligger ju liksom fastklämd i den.... usch

• FruCicci

Mugglan, oddsen för att du ska bli gravid denna gången är faktiskt på din sida, om vi tittar på statistiken i tråden. jag lider verkligen med dig. Fy fan! Förstår att du griper efter halmstrån!!!!! Vem hade inte gjort det. Sen att man läser, jag läste på familjeliv och alla siter jag kom över för att man vill läsa om ngn som kände precis som jhag och som hade fått ett +, för att just gripa efter halmstrån.... min man var jätterelaxad också, det ända som stressade honom var nog jag i så fall.

Förmodligen blir jag utan barn på lördag, men blir jag det inte så stördet mig inte så mycket.... får se till att lösa snacket ändå - HA en ny utmaning

Stolen är fin, men jag rekommenderar verkligen inte den!
    Jag ska kontakta brio ag detta.

• FruCicci

Just det Mugglan, jag ska absolut gå till doktorn med henne om hon fortsätter vara så här.... hon har iaf inte spytt än.... men det kan ju vara hjärnskakning.... hon vill ju inte äta... tur att jag har mjölk i boobsen fortfarande!

nu ut i solen

kramar till er alla godningar

heja heja PB friskt humör, nu hoppas vi verkligen att du o maken får in en...

• FruCicci

heja heja PB; hoppas så in i bengen nu!!!!

AM, du är faktiskt där nu när jag kollar igen.... eller är det bara på min dator???? högra spalten, långt ut under recent avtivity.....

Vädret ser ju sannerligen inte så roligt ut på lördag...... hoppas det hinner ändra sig!

• FruCicci

Jaha September..... dååååå fattar jag varför jag ser henne där hela tiden, jag trodde ju hla Sverige såg henne..... my god....

Skorpan mår ganska kass, såg att hon har bivit alldeles svart/blå under tungarn och stort bett i tungan, stackarn... Men allmäntillståndet är ok. Jag avvaktar....
    Det jobbiga är att hon inte äter.....

Nåväl, lägenhetsjakt nu.....

• FruCicci

Frejjan och jag dyker upp någongång mellan 12 - 12.30, antaglien närmare 12.30....
    Jag tar säkerligen med mig Skorpan - för allmän beskådning

Var förreste hos tandläkaren med henne oc har kontaktat försäkringsbolaget.... tack för tips BS,.... hon var iaf felfri hos tandis.

Tillbaka till rödvinet +i mensen

• FruCicci

Håller med BS!!!!! Fredagar måste man j ha ett glas!

• FruCicci

Ha ha ha Lappis, så jävla sant, Rött ska BOITAS med Rött.... jajjamen!

Jag har srickit massor denna veckan, varja dag har det varit ngt.... jaja det är bra för hjärtat....

Nu har jag nästan bestämmt boende i Kroatien, så skönt..... vi drar vid midsommar

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen