Hej alla glada! Dags att ge sig till känna, börjar bli smygläsare här!
Haft en härlig helg i Stockholm. Återvände till vintern sent i söndags kväll, fasen vad jag frös igår! Iskallt i huset och ute också och på kvällskvisten ven det snö i luften. Efter att ha suttit i t-shirt i solgasset på syrrans altan halva söndagen... Vilken kontrast!
Du hörde väl oss som vanligt Nenne när vi åkte hemåt - tutade vid både södra, västra och norra avfarten för säkerhets skull.
Tinga
Fyyy vilken besvikelse med Piff och sonden, igen!! Det är så sjukt orättvist och eländigt att jag inte finner några ord! KRAM!
EA
Synd på bilderna och trädgården! Kan tänka mig att det är väldigt grönt och vackert nu. (Till skillnad från här.)
Nenne
Håller med, det börjar ju bli dags att skicka ut inbjudningar till ett junibröllop nu? Skulle vara så skoj om du kom på tråddejten!
Om regnväder... finns det inte någon trådis i innerstan som bor rätt stort? *visslar oskyldigt* Annars kanske vi kan ockupera något stort museum och picknicka på deras golv. Är det inte tak över Sollidenscenen på Skansen också? Pendeltågsperrong? Se så många bra förslag!