Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
EA
Spanar efter huset! Vill du ge någon ledtråd så man kan identifiera det? När är det visning?
Jag tror som Telis inte att det spelar någon roll om du råkat börja spruta någon dag "fel", huvudsaken är väl att hormonnivåerna (östrogen, prog) är låga och de är de nog om du börjat blöda.
Lappis
Kul att soc.tantsmötet gick bra! Hoppas ni är godkända och klara snaaaart!
BS
Säg upp dig en liten stund bara, ta tjänstledigt, men gå inte och dö! KRAM!
Det är minst sagt spännande med de kommande ivf-försöken! Alla goda ting är tre säger man ju, så tre plus skulle väl sitta rätt fint!
Bara för jag pratade så vitt och brett om att maken självklart skulle med på inskrivningen idag så blev han sjuk. Och inte vilken sjuk som helst, utan magsjuk! Jag vill INTE bli sjuk, har apselut inte tid och inte lust heller.
Och jag som tvingade stackars maken att följa med mig på en sjukresa sent igår kväll/i natt - dåligt samvete - det var nämligen en väldigt jobbig grej fysiskt, i alla fall för mig. Livmoderframfall på en ko... Rejäl träningsvärk i hela kroppen idag och det lär nog bli värre imorgon. Vilken chock för min stackars otränade kropp som inte gjort annat än promenerat sen jag plussade.
Hur som helst - inskrivningen gick bra, BM var trevlig! Fast svårt att få henne att förstå hur man räknar ut BF-datum efter en ivf, hon envisades med att försöka med sin snurra och något datorprogram. Fick fram början av september och andra högst osannolika datum, suck. Till slut tyckte hon vi kan vänta tills RUL med att sätta ett datum, beroende på hur det ser ut då. Fast varför?!? Vi VET ju exakt befruktningsdatum!? Tycker det verkar knepigt att ändra BF-datum vid RUL när man gjort en IVF.