Koko: Hoppas att det "bara" är magsjuka... (Bättre än hjärnskakning). Kan tänka mig att det var otäckt för Conny att se sig själv kräkas.
BS: Trist att Iris och hennes pappa inte kommer överens. Det har väl ändå gått ganska bra en del fredagar, så man hoppades ju att det skulle vända och bli bättre.
Tinga: Hur går det för lilla Piff och maten? Tänker på er, och hoppas att han snart kommer på att det där med att äta var ju inte så illa ändå...
PB: Skönt att du känner dig bättre!
Vickan: Det kan mycket väl vara tänder på gång för trollet, men min lillkille har gnagt på sina händer och dreglat massvis ett bra tag nu (sedan någon gång i februari) och än har jag inte sett några tänder. Så för oss så har det dröjt ett bra tag ändå. Efter ett tag la han även till att blåsa ut luft med pruttljud, så det bildas salivbubblor.
Snaily: Hoppas att det inte är diabetes, men bra att du kan göra din egen sockerkurva Hihi, skulle vilja vara en fluga på väggen om/när du visar den för din BM
Telis: Attsingens att du inte kan komma på tråddejten. Hade du haft en riktig svårmor så hade vi ju kunnat försöka övertala dig att strunta i hennes kalas, men om mitt minne inte sviker mig så har du en väldigt trevlig svärmor och det är ju klart att hon ska firas då. Synd, som så många andra hade även jag velat träffa dig och Televinken.
Men vad kul att Nenne kan komma! Trist dock att det inte blev bröllop trots att du och vännen rett ut saker och ting...