• Rufsas

Svensexa! Kidnappningsförslag

Mr Bumbi skrev 2010-04-28 12:23:19 följande:
    Jag är glad att min bror inte ska ordna min svensexa för enligt honom ska den vara kvällen innan bröloppet med enbart mina närmaste vänner, jag ska bli nersupen och därmed komma lite för sent till bröloppet stinkandes alkohol och billig damparfym från den lokala stripklubben.Han skojar naturligvis, eller i alla fall överdriver, MEN han har en liten poäng tycker jag. Det ska vara lite av känslan "en sista kväll i frihet" där ingenting spelar någon roll förutom att ha riktigt kul med sina närmaste vänner. Förnedring i form av att sälja kyssar, vara utklädd på stan, ha suströmming i fickorna på gallerian etc är enligt mig och lyckligtvis även mina vänner ren IDIOTI.Kidnappning är dock en bra ide, men jag som brudgum tycker att det enbart ska vara dom närmaste vännerna, dvs inte brudens far, bror eller liknande. Dom närmaste vännerna enbart och ingen förnedring men lite bus, dock bus som inte riskerar att bröloppet blir inställt ;)
    "Sista kvällen i frihet"? Låter som att ni kommer att ha ett jättesunt äktenskap... :-P
  • Rufsas
    Mr Bumbi skrev 2010-04-28 12:43:49 följande:
      Kollar man på TV serier och film så är det ju så det framställs.. Jag ser det dock inte så och därför jag satt det inom cituationstecken... ;)
    Förstod det, men kunde inte låta bli att skoja med dig...
  • Rufsas
    Sebastiána skrev 2010-04-28 13:43:16 följande:
    Så du menar att du inte är fri när du gift dig? Låter inte som du egentligen vill gifta dig.
    Läs inlägg 8.
  • Rufsas

En av mina killkompisar och hans vänner ordnade en jättestudsmatta in på brudgummens trädgård. Sovrummet var på andra våningen och killen vaknar genom att åtta nakna killar hoppar upp och ner på studsmattan och ropar in genom det öppna fönstret klockan sju en lördag morgon.

Barnsligt men roligt. Inte så mycket till kidnappning dock.

• Rufsas
    Påfågeln skrev 2010-04-29 09:51:30 följande:
    Fick höra om en  brudgrum vars svensexa gick till så här. En kväll fick han ett brev vid dörren där det stod att han skulle gå ner till den närmsta puben. Där skulle han beställa en öl och en shot och dricka upp det så fick han en lapp från bartendern. I den stod det att han skulle gå till en annan bar och göra samma sak... Brudgummen lydde order och upprepade samma sak vid baren... och undrade när de andra skulle dyka upp. Detta fortsatte under kvällen. Han drack vid baren och fick en lapp om att bege sig till nästa ställe där han fick dricka igen.. men inga kompisar dök upp. Då for han (ganska dragen) tillbaka hem och sov, lite smått förbannad över att hans svensexa inte var alls som han trodde att den skulle bli. Klockan åtta på morgonen väckc brudgummen av sina instormande kompisar som drar upp honom ur sängen och in i en bil för nu skulle den riktiga svensexan börja!!
    Hahahaha, fan vad elakt.
Svar på tråden Svensexa! Kidnappningsförslag