• Mr Bumbi

Svensexa! Kidnappningsförslag

Jag är glad att min bror inte ska ordna min svensexa för enligt honom ska den vara kvällen innan bröloppet med enbart mina närmaste vänner, jag ska bli nersupen och därmed komma lite för sent till bröloppet stinkandes alkohol och billig damparfym från den lokala stripklubben.

Han skojar naturligvis, eller i alla fall överdriver, MEN han har en liten poäng tycker jag. Det ska vara lite av känslan "en sista kväll i frihet" där ingenting spelar någon roll förutom att ha riktigt kul med sina närmaste vänner. Förnedring i form av att sälja kyssar, vara utklädd på stan, ha suströmming i fickorna på gallerian etc är enligt mig och lyckligtvis även mina vänner ren IDIOTI.

Kidnappning är dock en bra ide, men jag som brudgum tycker att det enbart ska vara dom närmaste vännerna, dvs inte brudens far, bror eller liknande. Dom närmaste vännerna enbart och ingen förnedring men lite bus, dock bus som inte riskerar att bröloppet blir inställt ;)

• Mr Bumbi

Superstarfia skrev 2010-04-28 12:34:34 följande:
      vilken tur att brdugummen inte har nått att säga till om då.. ;)

För mig spelar det ingen roll för jag känner min bestman och han tycker ganska lika mig så jag tror att det blir ungefär som jag föreställer mig en svensexa... ;)

Det viktiga är, tror jag, att det blir en minnesvärd svensexa/möhippa där alla, men framför allt, brudgummen/bruden har väldigt kul!

• Mr Bumbi

Rufsas skrev 2010-04-28 12:41:17 följande:
    "Sista kvällen i frihet"? Låter som att ni kommer att ha ett jättesunt äktenskap... :-P

Kollar man på TV serier och film så är det ju så det framställs.. Jag ser det dock inte så och därför jag satt det inom cituationstecken... ;)

• Mr Bumbi

Camilla är det bästa som hänt mig så det finns inget jag hellre vill! :D Och som Rufsas skrev ovan, läs inlägg 8 :)

Svar på tråden Svensexa! Kidnappningsförslag