• zorken19

Svensexa! Kidnappningsförslag

Hejsan!

Min bror är bestman för mig och min sambo och han håller på att ordna med svensexa till min m2b å jag hjälper till lite.
    Vi försöker komma på nåt kul sätt att kidnappa honom¨på. Har ni några roliga förslag?
    Ska man bjuda alla som är bjudna på bröllopet eller bara de närmsta? Jag tycker det är bra att bjuda alla för då lär man ju känna varann för de som kanske inte känner någon direkt. Usch vad det är svårt! :)

• Svar på tråden Svensexa! Kidnappningsförslag
  • zorken19

Min sambo har kanonbra kontakt med min bror och min pappa och det är hans önskan att de ska få vara med på hans svensexa. Å vill han ha det så så får han det.
    Tycker med det inte ska vara någon förnedring på svensexan utan man ska ha riktigt kul med sina vänner. Förnedring är rätt ute nu.

Jag tror att många hade uppskattat att få komma på svensexan men det är jättesvårt.

• zorken19

Tycker det är roligt med en kidnappning. Hade varit kul om grabbarna kommer hem och hämtar han i svart rånarkläder eller nåt kul! :) Vi vill komma på nåt riktigt kul för honom.

• zorken19
    Hehehe!!! :)
    Påfågeln skrev 2010-04-29 09:51:30 följande:
    Fick höra om en  brudgrum vars svensexa gick till så här. En kväll fick han ett brev vid dörren där det stod att han skulle gå ner till den närmsta puben. Där skulle han beställa en öl och en shot och dricka upp det så fick han en lapp från bartendern. I den stod det att han skulle gå till en annan bar och göra samma sak... Brudgummen lydde order och upprepade samma sak vid baren... och undrade när de andra skulle dyka upp. Detta fortsatte under kvällen. Han drack vid baren och fick en lapp om att bege sig till nästa ställe där han fick dricka igen.. men inga kompisar dök upp. Då for han (ganska dragen) tillbaka hem och sov, lite smått förbannad över att hans svensexa inte var alls som han trodde att den skulle bli. Klockan åtta på morgonen väckc brudgummen av sina instormande kompisar som drar upp honom ur sängen och in i en bil för nu skulle den riktiga svensexan börja!!
Svar på tråden Svensexa! Kidnappningsförslag