Inlägg från: April 99 |Visa alla inlägg
  • April 99

JUNI 2010 del 5

behöver ER hjälp!

de som ska sjunga och den som ska spela gitarr, vill bara ha  "en symbolisk summa". Hur mycket är en symbolisk summa för en låt???? klurar ihjäl mig på den punken, vill inte vara snål, men inte vräka på för mycket heller(har ju liksom annat att lägga pengar på med). Vad är lagomt? hjälp!

• April 99

känns som ni är lite inne på samma som vi, inte helt ute o cyklar. är så svårt då alla kan uppfatta det olika. Vi har funderat på ca 300 kr o kankse en lite blomma eller choklad? alltså var. blir ju en rejäl slant i slutändan för oss iaf...kan det räknas som en symbolisk summa?

• April 99

den ena som sjunger är min arbetskamrat, hon har 25-års fest helgen efetr så hon kanske får nått större då ist. Den andra är hennes syster, som jag aldrig träffat och den som spelar guitarr är hennes systers kompis (håller båda på att spela i band å sånt). Så man vill ju inte var snål, emn inte överdriva. så då nojar man sig istället haha!

• April 99

jag har varit så nervig förut för allt, så jag har gått in i en förklädnad (misstänker jag) till att bli lugn, de löser sig. lite skönt, men samtidigt oroar jag mig å andra sidan att jag ska bli helt galen de sista dagarna ist. kram på er nervrak där ute...

• April 99

hinner inte läsa allt som ni skrivit (står med en trött o hungrig 2-åring) men Weeiii..på lördag är det dax!!!! o underbart väder förväntas här på västkusten...

ikväll är det något bröllopsprogram på tv4+, blir nog att glutta på det eftersom man blir insnöad på det här. säger som bettertogheter: bli lite tomt sen, men jag har nya projekt på g :)

• April 99

en troligtvis sista vända här inne innan jag blir fru(?)...har bakat o städat hela dagen. Nu ska jag snart iväg o hämta blivande mannens 30-årspresent/morgongåva och sen till en kompis för middag och fixa naglarna. Imorgon blir det kombinerad 30-årsdags firande och dukning o matlagning...phu. ja ja på lördag får jag "vila" ;) eller på söndag då...

Hoppas ni alla får en underbar helg!

• April 99

Woho! nu är man gift...galet!
    ...ringen sitter på fingret o på spihyllskanten finns vigselbeviset. Hade underbart, underbart väder o allt som inte var perfekt kommer jag glömma bort för jag trippar på små rosa moln(hade ingen röst när jag skulle sjunga på festen pga förkylningen, men showade loss ändå, och maten kom ut lite sent, blåste så det som filmades var lite svårt att höra ibland, men vad gör väl de om hundra år) . Lycklig!

var aldrig nervös, cool är nog det rätta ordet, bara strålande glad, men sen när vi öppnat alla presenter o kort och när jag tittar på det vi filmat blir jag aldeles rörd!!! Vilken fin dag det blev!!!

Grattis till alla er andra fruar där ute och lycka till alla blivande!!!!

• April 99

Loveyoutoo-allt löser sig! fixade sig vårt fotograf dilemma så snabbt innan vigseln, o känns så bra, så löser sig allt...vi får våra foton antaglingen på torsdag. längtar! tog dåde vackra i otroligt vacker miljö, till tuffa med attityd i ruffig graffitimiljö...,spännande! så länge finns en visningsbild på oss när vi går uppför gräset i slottsparken, mot vigselplatsen.

• April 99

Åh, ha de nu så underbart alla ni som har er stora dag idag!!!!!!

massa kramar

• April 99

Hoppas dagen var precis så speciell som ni önskat!

jag har foto-skivan från fotografen o tänkte lägga in bilder här, men så tar de inte emot JPGE bilder här...morrrr! typiskt. det kan man inte ändra på eller? så ni blir utan för stunden... :(

• April 99

Åh grattis alla nyblivna fruar!!!! Om ni haft som väder som vi haft idag har ni haft kanon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Själv sitter jag o skriver ut till tack korten som jag gjort färdigt layouten på idag. Blir fint, det är en sån fin bild på oss, så den är vacker mot det vita pappret, så lite gröna swirls på framsidan med tack text o pärlor blir de finfint o passar ihop med övriga pappresgrejer vi haft. fin avrudning!

Vill gärna fortsätta hänga här, svårt att släppa detta, som varit så stort del av ens liv i ett år ungefär...men nu har jag inte haft tid, har börjat hänga på familjeliv igen. Har nämligen en liten bröllopsbebisfrö i magen, som vi hoppas på får stanna där!!!! Vår son ska bli storebror. Tidigt jag vet, men eftersom det hela skedde precis runt bröllopet, o kommer, om allt vill sig väl, 9 månader efter bröllopet är de lite kul att skvallra för er redan nu ;) Så vi får se hur mycket jag orkar o hinner sitta här, dyker väl in då o då...

kram på er alla fruar där ute!!!

• April 99

Tausen- väldigt fina bilder! grattis igen...

martinaa-tackar tackar, blir bara gladare för varje dag tror jag, har ju en sån fin son så vi tänker ju hela tiden att tänk att vi ska få en till sån going...

Svar på tråden JUNI 2010 del 5