• Amorosa

Värmlandsbrudar 2010

Hej!

Dax för en ny tråd sen den gamla stängdes. Nu närmar det sig med stormsteg för många av oss. Vi får hålla ihop nu och fortsätta dela stort och smått.

För min egen del är det klipp och klistra med de egna trycksakerna som gäller de närmaste veckorna. Hur går det för er andra?

• Svar på tråden Värmlandsbrudar 2010
  • Amorosa

Grattis agtä3!!

Kul att höra att du haft en bra dag.

För egen del har det varit möhippa i helgen. Och oj vad dom lurade mig, det är inte enkelt att lura ett kontrollfreak men hävdar man total kris på jobbet så ryker jag rakt ur sängen så fort jag kan  =) Jag är så imponerad av allt det fixat och hur de lyckats dölja allt. Jag kommer gå på moln i flera veckor. Tack mina pinglor!

Nu är det bara 19 dagar kvar för vår del, nervositeten bröjar komma krypande. Men det känns som att vi ligger bra i fas med allt och det känns skönt i alla fall.

Hur går det för er andra?

• Amorosa

Hej tjejer!

I helgen blev jag fru Andersson!

Allt var helt fantastiskt och gick långt över mina förväntningar. Jag lyckades hålla mig lugn och kände att jag hann med att njuta av allt fantastisk vårt gäster hittade på under middagen. Så många vakra oväntade tal, toastmasters som gjorde mer än vad som förväntades och en fest som knappt var slut i gryningen...

Detta kan jag leva på ett helt liv =) Lycka till ni andra som har de underbara framför er!

Svar på tråden Värmlandsbrudar 2010