Inlägg från: MrsMuffin |Visa alla inlägg
  • MrsMuffin

Värmlandsbrudar 2010

Hej allihop, jag har varit en smula frånvarande på grund av tidsbrist... Kul att läsa om hur det går för er alla! Jag har lite smått panik, idag är det prick TVÅ månader kvar tills vi gifter oss. Gaaah!!!! Tycker inte vi hunnit någonting.. Vi har iaf köpt papper etc till alla festhäften, daaamn vilket megajobb. PUH. Ser inte fram emot att sätta igång haha. Dessutom har jag hunnit med att boka in möte med fotograf, präst och frisör.

Annars står allt still känns det som...börjar bli minst sagt nervös, fy 17. Hur är det med er andra?? Bröllopsnerver?

Kul med ny tråd förresten, tack bobods som visade mig vägen!

• MrsMuffin

Hur går det för er allihop?? Själv börjar jag få panik...det känns som om vi står still och stampar. Ingenting händer liksom...samtidigt skall vi ju vara på restuarang, så vi slipper ju undan mkt jobb i och med det. Är dock stressad iallafall. Har kvar festprogrammen...orkar bara inte börja. Vi blir cirka 82 stycken gäster, och fy fan (förlåt!) för att sitta och göra alla de där häftena. Gaaah!!

Annars letar jag fortfarande kläder till pojkarna.. Ni som har barn, ska de vara med framme i kyrkan?? Våra kids kommer bara vara med i kyrkan (de sitter väl hos mormor antar jag..) och därefter åka hem med barnvakt.

• MrsMuffin

Hej igen allihop...hoppas det går fint i planeringen.

Jag börjar få lite ångest över att jag liksom inte riktigt har koll. Känns som om jag borde vara superstressad, men det är jag inte. Å andra sidan ska vi ju vara på restaurang där de tar hand om dukning, mat etc. Så mycket jobb faller ju bort.

Vad är det mer än det uppenbara man bör tänka på?? Är det toastmasterns grej att planera hela middagen? Jag har NOLL koll på någonting, jag o sambon har inte planerat in nåt under maten...borde vi det?

Vi har kyrka, festlokal, klänning, brudgumskläder, ring, fotograf, solist, transport... Vad ska man tänka på mer??? Försöker följa BT:s planeringslista - tror ni det räcker?

Hoppas ni förstår mitt svammel...

• MrsMuffin

GRATTIS Amorosa!! Låter heeelt underbart! <3

• MrsMuffin

Idag har jag köpt underkläder och skor - äntligen! Nu har jag i princip allting; klänning (inlämnad för uppläggning..), slöja, skor, underkläder och i princip alla smycken.

Wihi!

• MrsMuffin

Hoppas dagen blev super idag Maliinka! hade jag inte varit så enormt seg efter nattjobb hade jag kilat bort o spionerat lite borta vid Träfotere...hihi.

Svar på tråden Värmlandsbrudar 2010