Inlägg från: londonaire |Visa alla inlägg
  • londonaire

tips på blommor.. snälla!

hade ju klart för mig hur buketten skulle se ut men kommer nu få ändra det eftersom jag ändrat mig om min klänning. Kommer ha en vinröd kort (till knät) klänning och det står still hur blommorna ska se ut. Vet att jag vill inte ha ngn stor bukett utan den ska vara liten och enkel... men vilken färg? vilka blommor?? alla tips tas mot tacksamt!! vi har svart/vitt/rött som färger på inbjudan och fest..men det behöver inte matchas med blommorna i buketten.. tack på förhand!

• Svar på tråden tips på blommor.. snälla!
  • londonaire

tack för svaren.. jag gjorde ju precis det. gick iväg till en duktig florist och pratade. blev ännu mer osäker efteråt eftersom det hon föreslog inte kändes rätt. jag vill ha en enkel avskalad fast inte kall bukett. hela bröllopet andas enkelhet men ändå vill jag ju att det ska vara bröllopskänsla :) jag kommer ha lockigt hår som är lite uppsatt men det mest långt.. guldsandaletter. min blivande kommer ha svart kostym.. barnen fina men vanliga kläder..

hon föreslog champagnefärgade rosor med ngt grönt till  och att man kunde stoppa ner glittriga saker i rosorna... o nääää det är ju inte jag!

usch vad svårt detta är!

• londonaire

men du kan ju bättre på avstånd än många andra!!!... precis något sådant som liljekonvaljer! trodde dock det var för svårt att få tag på när jag gifter mig.. den 19 juni. trodde det var utblommat och kanske inte fanns att odla så lätt?
    är helt rookie när det gäller blommor och varken särskilt intresserad eller duktig på färger eller annat.. men vill ju gärna att det ska kännas bra ändå...

• londonaire

tack snälla för din hjälp! vad duktig du är!

• londonaire

väldigt skönt att kunna bolla ideer med någon som kan! ska kolla upp dina förslag o se vad de kan erbjuda...

• londonaire

kan man göra nått med konvaljer som blivande kan ha i knapphålet??.. blomman i sig känns rätt så liten..

Svar på tråden tips på blommor.. snälla!