Inlägg från: soonAmrs |Visa alla inlägg
  • soonAmrs

Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..

AHHH...jösses ja, nä jag har inte allt klart..
    Det som inte är klart än är :

Bordsplaceringen
    Placernigskorten
    Favors
    Vigselprogrammen
    Musiken till festen (lämnade det till min blivande för ett bra tag sedan och sa att jag inte vill att han ska hålla på med den den sista veckan...)
    Sen är det säkert mer som jag glömt bort i denna stunden.. stress stress...panik panik!

• soonAmrs

scarborough81 skrev 2010-05-30 10:18:24 följande:
    6 dagar kvar!! Nu har man passerat the point of no return.. lol Längtar så efter att bli fru!! Hoppas bara jag hinner bli frisk..  har halsont o allmänt krasslig.. så typiskt.Har handlat ännu mer till maten som vi ska göra själva... En stor bunke att blanda hememgjord potatissallad.. funderar även på att göra en pastasallad med varmrökt lax, ruccola och feta ost.. vad tror ni?

När jag är krasslig (ont i halsen etc.) så kör jag stenhårt med Esberitox. Brukar funka på både mig och min blivande! Vi måste ju hålla oss friska nu {#lang_emotions_smile} !

• soonAmrs

DaisyMom skrev 2010-05-31 10:29:05 följande:
    Helt otroligt, inte ens en vecka kvar!!! *pirr i magen*   Skulle hämta ut våra förlovningsringar i lördags, och så har dom graverat in fel!!! Gaaahhhh, tur att jag inte väntade längre med att hämta ut dom, nu har dom iaf några dagar på sig att fixa det! Datumet i ringarna var rätt men så ska vi ha ett tecken, två ringar som går i varandra före datumet. men dom hade graverat in en liggande 8, evighetstecknet istället... först kände jag att ja ja, det får väl vara så då, men sen tänkte jag att Nej, nu har vi bestämt att vi ska ha dom ringarna så då får dom fixa det! Kände mig som en riktig bridezilla där i affären...

Helt rätt!! Man ska inte böja sig när de har gjort fel!!

• soonAmrs

Dagen gick så fort. Blev nästan deprimerad när jag skulle tvätta ur håret häromdagen då sista lockarna skulle försvinna.. då var det verkligen över..
    MEN det var en underbar dag och allt var super! Har lagt upp en bild i galleriet.

Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..