Inlägg från: scarborough81 |Visa alla inlägg
  • scarborough81

Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..

Vita peps kanske? sådana här med mint choklad i mitten..

• scarborough81

Martinaa.. jo jag kommer väl storböla under själva akten men skratta innan... alla känslor komma åka virvelvind...

• scarborough81

En dag närmare.. snart är det två veckor kvar.. nu är det allvar!!! {#lang_emotions_laughing}

• scarborough81

Ytterligare en dag närmare.. i stort kan man säga två veckor kvar nu... Om två veckor..vilka kommer kunna vara lugna?

Ska på min sk möhippa på lördag... det blir en spa kryssning.. gör mig inget.. det var det jag ville göra.. bara ta det lugnt o slappna av innan den stora dagen..

Men nu kanske en av tjejerna hoppar av pga omständigheter.. funderar på att dra med mig min BM då... Vad tycker ni?

• scarborough81

Nu är det klart, hon ska inte med.. Ska BM med så ska inte han vara med på spa... Det är lite både och..men som sagt dumt att den går till spillo...

Jag ska ha tiara och lockar med halvuppsatt hår..

• scarborough81

Ok fick nu reda på från färjan att ska jag boka av en måste jag boka av mig med... {#lang_emotions_frown}
    I och med att det är så.. är ju jag tvungen att ta med en annan... och närmast till hands finns ju min BM... Ska man ge pengar tillbaka till den andra tjejen som hoppat av... och orsakat lite problem med bokningen.. vad tycker ni? Spa avgiften får hon ju tillbaka iaf

• scarborough81

Ok ska åka upp till lasarettet i falun nu... har bokat ett hotell som vi kommer bo på inatt så att jag får vara nära min Micke... Ingen spa kryssning imorgon.. men är hellre med Micke än ute och slappar... även fast man skulle behöva det nu.. men det är prioriteringar som gäller... bröllopet får bli som det vill nu.. huvudsaken är att vi blir gifta och han frisk... Ha det så bra alla.. Kram

Uppdatering senare..

• scarborough81

Har nyligen kommit hem.. vi är båda trötta så det blir att ta det lugnt idag..
     Lite ledsen över att man missat kryssningen, chansen att ha en sk möhippa är ju bara nu.. lite vemodigt.. men det är som det är... Hade varit kul om det hade blivit av och inte Micke blivit sjuk.

Två veckor kära brudar.. inte alls långt nu!!! Hur har ni det med era nerver?

• scarborough81

Nästa helg!!! Brudar nu är det dags!!! Fattar inte att det är nästa helg som vi alla ska stå brud... OMG.....Jag längtar.... Nästa vecka...låter så nära.... men det är det ju nu...

• scarborough81

Änt våra män riktiga stjärnor ibland...

Någon som är spänd inför nästa vecka?

Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..