Inlägg från: scarborough81 |Visa alla inlägg
  • scarborough81

Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..

Martinaa skrev 2010-05-24 22:12:06 följande:
    Nä vaddå, vad händer då???

Ingen aning... Jag har för mig att det var något, men kan inte riktigt komma på vad det var... nja får väl se om jag kan komma på det, annars är det väl som det är... {#lang_emotions_cool}

DaisyMom skrev 2010-05-23 08:22:24 följande:
    Vad är det som hänt med din BM? Hoppas iaf att han blir bättre snart...   Ja, herrejösses, om två veckor vaknar man upp som fru!   Det går vattenkoppor på min sons dagisavdelning nu och han har inte haft det... håller tummarna att han inte ska få det lagom till den 5/6....

Min BM fick en komplikation efter sin operation.. han fick en sådan infektion i kroppen att det inte gick att mäta... det var så högt...fick ligga på antibiotikadropp.. men nu är han hemma och jag får pyssla om honom... älskar den mannen så väldigt..Man blir så rädd när det händer den man älskar något... sista man vill...

• scarborough81

Ska på begravning idag, en släkting till mig som dog i stroke, tycker inte om begraviningar, men av respekt för han så går jag..

Var o hämtade min klänning igår och vigselringarna, har provat ringen ett x antal gånger, passade även på att klippa topparn på håret...

Vart så pirrig när jag gjorde sista omprovet på klänningen.. som sagt 9 dagar kvar nu tjejer...

Kollade på lite hus idag.. vill köpa hus nu!!!

Vad har vi glömt med bröllopet...??

Hoppas det blir skapligt väder, inte för varmt, inte för kallt och helst inte så mycket regn... Men gifta blir vi ändå!!!

• scarborough81

Kvar att göra:

Maten, inköp plus lägga upp och laga till
    Duka
    Göra iordning bystugan
    Sy stygn i BM byxor, så att de inte blir för långa
    Väntar på att kantorn ska återkomma om vår utgångslåt, vi har valt sinfonia di chiesa

Varför sitter gubben o är ko lugn o jag stressar runt o är pirrig o nervös??

• scarborough81

Vem är det som har nerver som spökar nu???

EN vecka kvar!!!

Gjorde färdigt alla favoursaskarna igår med placeringskorten.. ett till jobba att bocka av på...

Jag är som ett nervrak nu... eller inte helt men nästan.. haha

• scarborough81

6 dagar kvar!! Nu har man passerat the point of no return.. lol
    Längtar så efter att bli fru!! Hoppas bara jag hinner bli frisk..  har halsont o allmänt krasslig.. så typiskt.

Har handlat ännu mer till maten som vi ska göra själva... En stor bunke att blanda hememgjord potatissallad.. funderar även på att göra en pastasallad med varmrökt lax, ruccola och feta ost.. vad tror ni?

• scarborough81

Lördag... shit.. denna vecka...!!!!!! :D

• scarborough81

Tre dagar kvar!!!

Längtar mer än någonsin!!! Ska börja med maten imorgon...

• scarborough81

Roligt att höra hur ni andra har gjort inför bröllopet.. Nu är det i övermorgon... dan före dan före dopparedagen!!

Vi ska till bystugan idag och göra maten idag... Nu har vi tom fixat sömntabletter till fredagen, sover mindre och mindre nu..

Vad ska man kunna ge sin man i morgongåva?

• scarborough81

Ja det ska bli svårt att släppa allt sen... Ett års planering för en dag.. konstigt.. men ack så roligt..

• scarborough81

Imorgon!!! Imorgon brudar.. är vi fruar!!! Helt otroligt, kan inte sova alls för tillfället.... undrar då hur det blir inatt... Får nog bli tablett ändå... men vi får se.

Den här veckan har gått så fort och nu är det fredag och imorgon lördag, imorgon vår bröllopsdag... :D

Ha en underbar bröllopsdag och njut, bara njut av hela dagen!!!!

Kramar blivande Fru Jacobsson...

• scarborough81

Om åtta timmar står vi inne i vapen kammaren och hör musiken spela och dörrarna öpnnas... Längtar!!

Gick inte att sova även med sömntabletter... men men... vad ska man göra!

Vädret är än så länge kanon, strålande blå himmel och sol..

Idag får jag äntligen min MAN!!

• scarborough81

Dagen var helt underbar...vi var trötta så skönt att lägga sig efter en underbar dag.... Vädret vart kanon, och alla hade roligt efteråt..klänningen blev lite skitig på släpet, men det blir den väl efter utomhus springadet..

Men jag är så tom nu... Vet inte vad jag ska göra med mig själv... gubben är på jobbet, vi ska iväg på vår lilla bröllopshelg på fredag.. Men vad ska jag göra nu..

Vigseln gick hur fort som helst... var nervös alldelles innan men aldrig under vigseln... då var man lugn, bara nära tårarna när båda höll i ringarna...

Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..