Ni som gifte er "enkelt och borgerligt" berätta hur ni gjorde!
Vi ska gifta oss borligt men vara utomhus...vi ska ha en trubadur sjunger som Annies song och Underbart, ska be förättaren läsa en dikt. Annars tar cermonin typ 1 min lite längre vill jag ha. Kyrklig vigsel inget för oss. vi vill inte ha en gudstjänst utan formar nu våran egen cermoni, och detta känns så bra!!
Hur vi ska gå dit är ännu en fråga vill helst inte gå förbi alla och ha någon ingångsmarch...det har vi inte löst än!!
Vi skålar direkt efter vigsel och släpper upp ballonger. Vi ska vara på en berghäll precis utan för lokalen.
När vi går in i lokalen ska det spelar Ronja Rövardotter "rid över skog" och "Änglagård"
Vi skulle först viga oss själva och ha fest efter men sura miner ville vi inte ha så vi bjöd in alla istället till en ganska enkel cermoni med en stor fest efter!!!
50st är inbjudna!!
I vårat rådhus finns en stor sal många får plats...en väninna till mig var på vigsel där 45 st var med på deras vigsel!!
Mycket fint hade det varit!!!
Det bästa med borglig är att man formar sin egen vigsel behöver ju inte ta 1 min utan kan ha hela kittet med sång musik dikt jaa det man vill!!!