• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • lanovia 08

Hvidbrud skrev 2010-06-14 10:09:16 följande:
    he he, då blev han en bajskorv!

• lanovia 08

Hvidis hur har du det i helgen????

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-06-14 10:09:16 följande:
    he he, då blev han en bajskorv!

• Hvidbrud

Ska till Blekinge. Längtar jättemycket men nu när du kommer känns det surt! Ska vi aldrig ses!

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-06-14 09:40:08 följande:
    Ja, det gör den. Den ligger mittemot mina föräldrars sommarstuga vid kusten i Blekinge. Den är i rätt så dåligt skick, men vi är ju Herr och Fru Bygg, så det kommer ordna sig!

Vad roligt, grattis! När får ni tillträde?

• Fru E

Lanovia-jag kan inte heller till helgen vi åker till Spanien på fredag morgon......

Ninnis-deal om att ignorera det som gnager till augusti eller ja försöka går ju bra men lite svårt när vi umgås varje vecka i princip...........
    Börjar misstänka att en ett år äldre kollega har en bulle i ugnen med, pga bylsiga kläder och antydan till mage eller så förvillar kläderna. Ska se om hon är med på aw:n imorgon så kan man spana in om hon dricker eller ej

Daa-skrämmer bort alla mardrömmar åt dig och vrider fram klockan!

• Fru E

Fru Bygg-så ni har köpt sommarstuga, roligt

Ninnis-vad snäll du är som hämtar maken, han får gottgöra det ikväll

Sonja-usch för migrän! Jag har haft det en gång och kunde knappt ta mig hem

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-06-14 09:40:46 följande:
    Ninnis Vill ju träffa dig också. Förstår att du är trött efter en taxinatt. Men vad snällt av dig att hämta hem dem. Hade det varit en bra konsert?Skrattar lite åt erat busfrö till hund. Inte helt ovanligt att vi kopplar våran hund efter bad, lite beroende på omgivning, men de har annars en tendens till att bli väldigt skitiga.

Jag vill ju träffa er också!

Konserten var tydligen jättebra, men de hade önskat lite fler "gamla" låtar. Så är det nog ofta med gamla band.

Lille busfröet är så snabb att kasta sig ner att jag vet inte om det hade hjälpt om han var kopplad...

• lanovia 08

Men.
    Helt plötligt känns ju inte våran mysresa till Helsingör det minsta lockande. Vill ju träffa er också.
    Hvidis vi verkar dömda till att aldrig ses.

• Fru Bygg

Ninnis, vi får tillträde redan 1 juli, så förberedelserna är i full gång. Blir nog en del tid i Blekinge i sommar! Härligt!

Tråkigt att nästan inga kan träffas i helgen. Hur ska ni göra Lanovia? Har ni redan bokat hotell mm?

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...