• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

Haha, själv är jag bara människa.
    En som gillar vissa katter, vissa hundar och somliga barn och alla mina trådkompisar...

• passionsblomman

Trams! Jag är inte klokare än nån! Särskilt inte dig!
    Nu ska jag ta mig samman och lyftapå min trinda röv och pallra mig ut till vedhögen.

Min samboo blev så väldans stolt över mig och glad över vedstapeln jag byggt igår så jag gör gärna en ny idag!

Ha en bra fortsättning på dagen mina sköna!

• lanovia 08

*kramar Blommis* viftar och fäktar allt jag kan för att jaga bort indianerna från småland.
    De kan få komma hit istället, visst för att det varit skönt att slippa dem i över 1 år, men krasst faktum är ju att de krävs för att kroppen skall kunna ses som fertil igen.

• lanovia 08

Är också hundmänniska ut i fingerspetsarna. Men usch vad äckligt det är när de skall äta bajs. Våran gick loss på bajshögar i vintras, värre än någonsin var det då. Och tydligen så tror vissa att bajs förmultnar när de ligger i snöhögar, så det fanns gott om bruna högar för våran lilla svarta.

passionsblomman skrev 2010-06-14 12:10:34 följande:

Ninnis, bajshundar....en anledning att jag gillar katter är att de liksom aldrig kommer å sådana där äckligheter!
  • lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-06-14 10:51:34 följande:
      Kan ni inte skjuta på det till en annan helg? *viftar med ögonfransarna*

Sugen blir jag ju. FAst jag tror det får bli denna vecka. Vi känner för en liten tripp.
    MEN det finns ett alternativ som vi just nu överväger och det är att maken är ledig på onsdag så ev kan vi åka då istället. Vi har inte bestämt oss ännu dock.
    Men alla är väl fullt upptagna på onsdag em också???

Fru Bygg vi har inget hotell bokat tänkte bara åka över dagen.

• lanovia 08

Daa 9+2, inte svårt att räkna ut var dina mardrömmar kommer ifrån.
    Jag har en sådan stark känsla av att det kommer gå bra denna gång. Hoppas innerligt att den känslan stämmer. *kramar massor*

• Ninnnis

På tal om äckligt hundbajs. Det går en liten grus/gräsväg förbi vårt hus där folk ofta passerar med sina hundar. Igår hittade vi TVÅ stora högar med hundbajs precis vid vår uppfart, exakt där jag kör upp med bilen. Jag fattar inte hur man kan låta sin hund lägga en stor hög helt öppet och bara låta det ligga?! Och två olika, dessutom

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...