I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Tack för kramen!!
Tack för kramen!!
Härligt att det gick bra på hundträningen. Vad var det för träning? Vi gick på agillity med vår innan när vi bodde i en större stad, det var riktigt roligt! och hon var duktig oxå.
Vi tyckte det var jätteroligt med agillity, både vi och hunden!
*Kramar om andbeyond tillbaka* Det är inte så att det är den tidpunkten som du skulle haft mens om du inte blivit gravid. Läste runt lite på nätet och det verkar inte vara ovanligt att en del blöder en mensliknande blödning vid den tidpunkten de första månaderna?
När jag läste det igårkväll blev jag så sugen på tomater, fick springa till kylen och leta upp vad vi hade där... hittade lite miniplommontomater och de var riktigt gott! Idag är jag extremt sugen på vattenmelon, får nog bli en tur till affären nu på förmiddagen.
Indianerna kom igår kväll, så kan räkna dag 1 idag, då blir det att börja med pergotime på lördag och det känns ju bra. Skönt att de hittade hit
Ja hade inte mensen kommit hade jag fått ta provera för att få en blödning så att jag utifrån den sedan kunnat räkna dagarna. På det viset hade gått iaf 2 veckor till innan jag kunde tagit pergotimen och det hade känts drygt. Sen borde ju inte äl funkat om jag inte fått mens, det vet man ju inte om den gjort nu heller men det är ju möjligt iaf vilket känns skönt för nästa cykel.
Daa: Trist att vara på dåligt humör och att inte kunna sova. Hoppas det blir bättre inatt. Gott med jordgubbar, hade jag varit du hade jag parkerat i jordgubbslandet idag
Härligt att du mår bra Villemoa. Det är bättre med tröttheten och illamåendet nu då? Vilken vecka är det du är i nu?
Får väl erkänna att jag blir avundsjuk