• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

Sonja: kram på dig. Låter som om du har det tufft just nu. *skickar över mängder av energi i form av härlig, men helt kalorifri, choklad*

• Daa

Imorgon ska vi på VUL. Jag tycker att det känns otäckt. En liten röst inom mig berättar om möjligheten att vi kan få vara med om en helt fantastisk upplevelse, men den är väldigt liten och överröstas för det allra mesta av rädslan över att få höra dåliga nyheter.
    Och den i sammanhanget ganska fåniga detaljen att jag tycker att själva undersökningen är otrevlig och för mig förknippad med enbart negativa saker (det mest positiva, eller snarare det minst negativa, jag har hört i samband med VUL är ju "Allt har kommit ut. Nu kan ni få åka hem.").

Hur var nu det där igen, man ska inte ta ut någonting i förskott?
    *upprepar för mig själv: skärp dig*

• lanovia 08

Daa tänker inte ens försöka säga till dig att skärpa dig eller sluta noja. Även om jag önskar att jag kunde göra det och därmed får resultatet att du gjorde det också.
    Men dina känslor är ju så naturliga som det bara kan bli.
    Skickar en stor kram och lycka till imorgon. Tror och hoppas allt är ok.

• lanovia 08

Tack tjejer för en trevlig fika idag. Kul att få träffa Fru Bygg och Ella också.

• lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-06-16 14:52:00 följande:
    Ska bli så kul att äntligen träffa lilla Ellen! Och er andra också förstås, men Ellen har jag inte träffat sedan hon kom ut, så det blir lite extra spännande 

• lanovia 08

Hinner inte sitta här mer nu och har därmed inte hunnit läsa igenom allt som hänt idag. Men förstår att Blommis behöver en extra kram idag.
    KRAM

• lanovia 08

Förövrig är jag så glad idag för vi har haft en så himlans mysig dag idag, lilla familjen på minisemester.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-06-16 21:40:06 följande:
    Förövrig är jag så glad idag för vi har haft en så himlans mysig dag idag, lilla familjen på minisemester.

Fina lilla familjen!

• Ninnnis

Tack tjejer för mysig fika igår! Så kul att träffa både stora, små och fyrbenta tjejer  

Daa, vännen! Jag kramar lite extra på dig här också, och önskar så innerligt att ditt bestående minne av VUL ändras idag. Om man med tankekraft och förhoppning kan påverka någonting  överhuvudtaget så måste det banne mig bli positiva besked idag, så mycket som jag (och alla andra) hoppas åt er!  

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...