I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Tittut blir det!
Tittut blir det!
Jag prövade den i en butik här i Malmö. Satt jättebra i min vanliga storlek. Kör på 34e... Och håll tummarna. Öppna paketet försiktigt, så kan du skicka tillbaka det. Fru sy skrev 2010-06-07 21:10:01 följande:
Visst är de himmelska? Mmm... (både muffins och bhar )
Lanovia: åh, visst beror det på hur de tar barnet från en! Det med svärfar är ju jätte stötigt! Man kunde ju önska att han hade varit med hos sin syster och sett hur det ska se ut! Han är ju ändå farfar så att bara ignorera det är svårt i längden. Be honom vänta till du ger henne till honom? Det är ju viktigt att det känns rätt för dig, annat reagerar lillan på direkt! Kram!
Hur har ni andra det idag då? Något nytt från blommis? Har hört att fötter vrickades under fertilitetadansen, vi gav verkligen allt!
Vink vink blommis!
mmm mums!
kramar hårt om alla godingar
Word!
Jag går och går och går... Min lilla trötta sömnvägrar... Och vaknar mitt i natten för att klättra på pappa och somna på hans arm... Lilla snuttan min.
Ninnis: nja, för tre nätter sen väckte hon mig bara 2 ggr, så då blev jag pånyttfödd, liksom... Värre är det med Batman som lägger sig försent och ska upp kl 6...