I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Gullellen! Vatten på huvudet... Åh! När ska man då seeeee henne?!? Hur har du det Lanovia?
Gullellen! Vatten på huvudet... Åh! När ska man då seeeee henne?!? Hur har du det Lanovia?
Vinkar glatt godmorgon! Håller timmar hårt för ägg och eskimåer!
Ninnis då! Vad underbart det kan bli för er!!!! Åh! Jag håller tummen så att det knakar!
Ja, det borde jag också... Och söka lite jobb.. Eller lokaler... Har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra om tre månader! Blommis: tyvärr är det inte samma system i Danmark, där jag får min mamma peng från. Får bara pengar till den 7/7. I dk börjar barnen på dagis redan från 6mån (!) sen får man 6 mån att arbeta upp son rätt till pengar igen... Suck...
Krya på dig ninnis gumman. Jag säger som blomman; ta några sjukdagar så att du blir frisk!! (och det är på skarpen med rynkade ögonbryn och höjt finger) sådéså!
Blev inspirerad av ea och bakade rabarbercupcakes. Hade 1/2dl för lite mjöl, men fy bövelen vad goda de blev... Med philadelphiafrosting.... Mmm... Dräggel dräggel... Bjuder laget om! Med starkt kaffe med grädde till!
Grattis i förskott lilla gumman!
Leksi: visst är det lilla leendet väl värt alla tårar och våndor och sömnlösa nätter?! åh! Och så fint han går upp. Visst är det skönt? Skickar en kram.
Hade tänk ta svärmor på en runda runt Skåne i morgon, men jag tror att vi gör nått mer lokalt. Folkets park, med djuren för e's skull och Möllan med alla multikulti butiker. Lagade renskav med kantareller i gräddsås med lingon till henne igår. Det var en succé!
Åh, varför kan inte retur funka, så jag kan skriva olika stycken??!?