I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Nej det har vi pratat om, vi gör det bara på vissa villkor. det är ju inte kul att vara ifrån varandra men får vi hela huset renoverat på 1 år kanske det kan vara värt det
Nej det har vi pratat om, vi gör det bara på vissa villkor. det är ju inte kul att vara ifrån varandra men får vi hela huset renoverat på 1 år kanske det kan vara värt det
Då ska vi hålla tummarna att ni får lyssna till hjärtljuden och att bm är lika bra som din ordinarie.
Vad häftigt Blommis att få prata med en som bott i huset innan. Vi har haft tur som har kvar lite kontakt med dem som sålde huset till oss. Vi brukar fika hos varandra ibland och så lite mejlkontakt. När vi var där och fikade sist lovade dem att vi skulle få se filmer och kort på hur det sett ut i vårt hus innan nästa gång vi träffas. Jag är ju så nyfiken på hur det sett ut och hur de som bott där innan såg ut.
Oj vad ni skrivit, hinner inte läsa nu men gör det senare. Tänkte bara ge en liten uppdatering om mig... idag är jag på dag 16 och jag fick på äl-testet nu på morgonen. För första gången i mitt liv! Vet att det inte behöver betyda att det är ett ägg som släpper men det är ju större chans iaf... känns som det går åt rätt håll
Det var såklart jättemysigt att hälsa på kompisarna, härligt att mysa och leka med deras 10 månaders son. Och igår fick jag se och hålla en alldeles liten "nykläckt", han var ju bara 1½ dag då. Eftersom vi bor en bra bit ifrån dem och var i närheten ville dem att vi skulle komma och kolla... och det kunde vi ju inte tacka nej till.
Nu skall jag fortsätta renovera och inte fastna här, dyker upp lite senare istället.
Åhh så fint skrivet Lanovia!!
Japp, vi var där i påskas. Finns mycket saker men jag var tyvärr inte på shopping humör när jag var där. Mannen köpte lite fiskesaker och kläder. Ska ni åka dit? Ni får gärna komma hit på fika då, eller bo över här... vi bor ca 5 mil därifrån...
Jag har inboxat dig
Kanon roligt ju!!
I eftermiddag och kväll har jag haft ont i magen, typ som mensverk fast mer på ena sidan. Kommer inte ihåg att det höll i sig så många timmar sist... Undra om det kan vara äl, eller är det för tidigt eftersom jag fick utslag på testet i morse? Får väl se hur det är imon... Vi får sexa på några dagar nu så det finns små simmare där ifall så får vi se...
*Skickar en stor kram till Fru E*