I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Ja, just det du skulle ju träffa bästisen i helgen. Vad härligt att ni fortfarade är så bra kompisar efter många år.
Ja, just det du skulle ju träffa bästisen i helgen. Vad härligt att ni fortfarade är så bra kompisar efter många år.
God morgon!
Trist Heloise med en chef som inte är förstående, känns inte som det borde få vara så. Hon borde ju tänka att man skall underlätta för personalen annars kanske det slutar i en sjukskrivning för dig och det förlorar ju hon mer på. Fin klänning och riktigt fin mage du hade på bilden i ditt galleri. När är det du skall ha? (Förlåt att jag inte kommer ihåg)
Så du är oxå ett faan (heter det så? :-O ) av Alexander Skarsgård? Jag tycker han är riktigt snygg och har suttit och kollat på många av filmerna han är med i massor av gånger bara för att få se han...
Tror jag ska ta tag i mig och gå ut och plocka vinbär och göra gelé idag. Men kanske blir en stund till inne med stickingen framför tv:en, det är ju ändå helg
Jag vet. Önskar att det gick att stänga av hjärnan men det gör dessvärre inte det. Eftersom det är första gången gör det ju att jag blir ännu mer nyfiken på vad som händer med kroppen och funderar ännu mer, även om jag inte vill det....
Och vi har sexat på mycket, hade tur och tajmade in "varannandagssex" så det inträffade kvällen innan jag fick utslag.
*Skickar en stor kram till Ingis*
Jag vet att det kommer bli annorlunda när jag börjar jobba igen, då händer så mycket så man har inte riktigt tid att tänka på allt annat. Men när man sitter här och bara har 2 veckor kvar på semester och inte riktigt vet vad man skall ta för sig har jag svårt att fokusera på något... tänkte ju att jag skulle plocka vinär idag men jag har inte ens kommit ut ännu, inte för att jag är deppig utan för att jag inte har någon lust att göra någonting riktigt...
Mannen kom precis in och drar ut mig. Han klipper gräset och så plockar jag bär, det känns roligare än att vara ute själv. Att det dessutom sprack upp här och solen skiner gör ju inget.
Nu har jag plockat 1 liter vita vinbär och 6 liter röda. Nu är det dags för matpaus.
Har även bokat in hotell, vi tänkte nämligen åka på en liten minisemster och fira 1 år som gifta. hundpensionat är bokat till vovven så hon får oxå komma på lite semster, hoppas hon tycker det är okej