I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Ja det är skönt när man får en hel arbetsvecka utan elever. Det är ju alltid så intensivt precis i början. Tur att det iaf är helg snart
Ja det är skönt när man får en hel arbetsvecka utan elever. Det är ju alltid så intensivt precis i början. Tur att det iaf är helg snart
Jag började må illa i v.5 och med Moa i v.8 ungefär så det där är helt olika. Ett tips i sånt fall är att du har med dig något att knapra på om du skulle börja må illa. En frukt, russin, kex etc.
Måste man springa ut så måste man, oavsett om man har nåt att knapra på. Se till att ta en plats längst bak, längst ut i salen så du snabbt kommer därifrån om du måste.
Hoppas du får en fin första dag på jobbet Fru sy!
Mina varma och mest innerliga kramar till Aleta och hennes man.
Ang tandläkaren så är det inga problem. Jag var där i våras och när de tar röntgenbilder får man på sig värsta "skynket" av bly. Ska tillbaka igen i september. Säg till att du är gravid så de vet.
*vinkar till Hvidis* Fyller lilla E redan ett år?! Wow, tiden verkligen susar fram! Hoppas kalaset blir toppenbra!
Många kramar till Aleta med familj!
Ja, vad jobbigt!! Kan ju vara för att du är på benen hela tiden. Hoppas att det gick bra på 30-årsfesten igår. Kram
Tänk att nu har lilla E haft sitt första födelsedagskalas Hoppas det gick bra Hvidis!