Det fick vi inte, sova gott alltså. Strax innan kl 2 vaknade E, låg sedan och rullade grejade, sparkade, snurrade över till mage och kunde sedan inte komma tillbaka på rygg utan min hjälp. Strax efter 3 väckte jag maken för att själv få sova lite innan amning. Jag lyckades inte somna om och hon blev hungrig under tiden, halv fyra låg hos mig och åt. Kl 4 som E och maken igen, själv var jag KLARvaken. Var uppe och åt en macka då jag var hungrig som skam, låg och läste en bok och somnade tillslut efter kl 5. Alltså var jag vaken 3h inatt.
Gissa om vi varit trötta idag.
Lost tyckte jag slutade bra. Gillade också slutet även om man fick klura lite efteråt...
Daa skrev 2010-07-31 11:01:47 följande:
Lanovia: hoppas att ni har fått sova gott i natt, hela gänget. Vad tyckte du om slutet av Lost? Jag känner mig ganska nöjd, fastän det var väldigt många frågetecken kvar. Slutscenen var så estetiskt rätt, så det hade inte kunnat bli bättre. Kanske måste börja skaffa på mig lite dvd-boxar och beta av säsong efter säsong, så man kan detaljstudera alla avsnitten. Eller kanske inte.