• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-06-01 09:26:13 följande:
    Åh, blir rörd in i hjärteroten! Så glad för er skull!

Tack!

• ingenjörsbruden

Fru E: *KRAMAR OM JÄTTEHÅRT* Vill du fika o bli kramad på så är det bara att trilla in här, det vet du!

Ninnis: Så underbart med pendlingsstopp! *kramar massor*

Fru Sy: Verkar som ni fått en bra läkare, skönt att det såg bra ut på undersökningen. O va roligt med massa tyger!!!

Blommis: Hoppas att allt är bra med dig o att inte sniglarna har överfallit er o kidnappat er.....slajmigt värre! Tänker på dig flera gånger om dagen när jag sjunger lilla snigel....

Hvidis: Hur mår kroppen? Tecken?

Daa: Låter som ni hade det rätt gött i fjollträsk även om ni inte partajade dygnet runt! Ngt litet att äta=fyra rätters......ovanligt med så mkt mat.....annars brukar man ju alltid bli förvånad på andra hållet....."eeehh är det här huvudrätten? Jag som trodde någon spillt på tallriken...."

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-06-01 10:11:39 följande:
    annars brukar man ju alltid bli förvånad på andra hållet....."eeehh är det här huvudrätten? Jag som trodde någon spillt på tallriken...."

• Sonja68

INgis! Hej!!! Såg att du loggade in och måste snabbt kila in och krama om dig innan jag rusar vidare! Hoppas allt är bra med er och Bellabus

• ingenjörsbruden

*kastar in ett par säckar med pussar o kramar*

Här är det full rulle!
    Markarbetena är äntligen igång.....jag målar panel för glatta livet...så jäkla skönt o få lite tid för sig själv....o känna att man presterar ngt.....för när det är målat så klarar det sig i ett par år.....känns inte som att man presterar så mkt när man tvättar, kör diskmaskinen eller så....det är ju bara en strid ström hela tiden!

Busan blev lite snorig efter besök hos en i mammagruppen....klart...men inte så mkt....så jag tror att snoret beror på hennes framtänder....men så hostar hon lite ibland....typ högfärdshosta....så ja...jag vet inte....o pipig är hon.....är nog tänderna som jäklas...eller förkyld...nåja

är här i krokarna o läser....försöker skriva...men oftast så brukar busans tålamod vara slut när jag ska börja skriva....suck

nä nu måste jag försöka beställa en brevlåda...

Massa

• ingenjörsbruden

Sonja68 skrev 2010-06-01 10:14:40 följande:
    INgis! Hej!!! Såg att du loggade in och måste snabbt kila in och krama om dig innan jag rusar vidare! Hoppas allt är bra med er och Bellabus

snabb puss tillbaka!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-06-01 10:13:10 följande:
    Heeeeej Ingis!Hur är det?

Bara bra! Sitter o längtar efter besök... *viftar med ögonfransar för glatta livet*

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...