• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-06-01 11:46:43 följande:
    Tycker 2 år från utredniing låter ganska rätt om amn ser till att flera säkert har stora problem och får gå vidare till IVF, ISCI, Äggdonation och allt mäjligt. Räknas alla de in så blir säkert snittet ungefär så. Även om väntan är lång när man är i processen så är det samtidigt så att "vips" har flera månader gått åt bara mellan två IVF-försök liksom, så det är nog så.

Ja, det är klart... Med tanke på att många redan har försökt i ett eller två år när de börjar utredningen så är det en lång väntan på det efterlängtade plusset...

• passionsblomman

Ååååh jag får frispel på BT-krångel! Nu när jag äntligen ska komma ikapp! {#lang_emotions_yell}

Sammanfattning:
    Ingen glad gubbe än (fan vad löjlig den där gubben är tycker jag! Barnsligt!)
    VUL igår pga nojja att jag kanske missat Äl. Slemhinna 12 mm och en follikel på 15 mm i höger äggstock. Det innebär att jag troligen inte haft ÄL än och dessutom att det lä ta några dgagar till innan follikeln vuxit till sig. Alltså ligger FET tidigast i helgen om allt fortsätter åt rätt håll.

Hoppas vi hinner detta och att eskimån klarar upptiningen nu innna den 20, för sedan är det sommarstängt på klininke. *tick tack, tiden går... jag har väntat många år...*

Hoppas det går att posta

• Ninnnis

Oh, Blommis! Jag håller tummarna hårt hårt hårt för att follikeln ska växa till sig och att FET blir snart och att det funkar den här gången!

• Ninnnis

Nu ska jag snart åka och promenera med en väninna och sedan träna indoor walking med en annan väninna Här är det typ 14 grader och regn, så det kan nog bli en blöt promenad...

• passionsblomman

Praktmagnolia

En sådan här köpte jag igår, för jag fick det i present på morsdag-att få plantera en Magnolia i min trädgård min första vår här och ha den som ett morsdagsminne framöver.

KOLLA in mitt galleri och några andra Magnolior jag gärna skulle plantera i min trädgård! Den som heter Elisabeth har jag sett på riktigt och i blom och den doftar underbart! *vill ha vill ha vill ha*

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...