Koh Samui- Thailand???
heeej Jag undrar om någon som har varit på Koh samui kan ge mig lite hmm om vad det är för en ö egentligen* Jag har bara varit i Thailand en gång tidigare o då var jag på koh chang som är en underbar ö. Älskade nuturen o lugnet men denna gången ska vi vara i Thailand 3 veckor i januari ist för två o kände då att koh chang är lite för lugnt, vill inte att man ska känna efter ett tag att jahapp då har man gjort allt liksom. Undrar lite över vädret då i januari. Vi ska bo på Bohput stranden eftersom vi gillar lugnet o då kan man ju ist ta sig till chaweng o de livligare ställena när man ist vill de, sedan så ska även mina föräldrar o min mormor med denna gången så känns bättre att bo lite lugnare då* Vi ska bo på ett hotell som heter Smile house resort- bohput beach undrar så klart också om någon av er varit där o vad ni tyckte om stället.
Så snälla om ni har varit på koh samui så får du gärna berätta vad du tycker om ön, tipsa gärna om utflykter o sevärdigeheter, man vill ju inte bara ligga på stranden
Just det jag höll på att glömma- vi kanske ska gifta oss där också, så om någon har bra tips på billigt o bra weddingpackages på något hotell eller så, så tipsa gärna om det med*