Inlägg från: sandranilsson |Visa alla inlägg
  • sandranilsson

Koh Samui- Thailand???

heeej{#lang_emotions_laughing} Jag undrar om någon som har varit på Koh samui kan ge mig lite hmm om vad det är för en ö egentligen* Jag har bara varit i Thailand en gång tidigare o då var jag på koh chang som är en underbar ö. Älskade nuturen o lugnet men denna gången ska vi vara i Thailand 3 veckor i januari ist för två o kände då att koh chang är lite för lugnt, vill inte att man ska känna efter ett tag att jahapp då har man gjort allt liksom. Undrar lite över vädret då i januari. Vi ska bo på Bohput stranden eftersom vi gillar lugnet o då kan man ju ist ta sig till chaweng o de livligare ställena när man ist vill de, sedan så ska även mina föräldrar o min mormor med denna gången så känns bättre att bo lite lugnare då* Vi ska bo på ett hotell som heter Smile house resort- bohput beach undrar så klart också om någon av er varit där o vad ni tyckte om stället.

Så snälla om ni har varit på koh samui så får du gärna berätta vad du tycker om ön, tipsa gärna om utflykter o sevärdigeheter, man vill ju inte bara ligga på stranden{#lang_emotions_wink}

Just det jag höll på att glömma- vi kanske ska gifta oss där också, så om någon har bra tips på billigt o bra weddingpackages på något hotell eller så, så tipsa gärna om det med*

• Svar på tråden Koh Samui- Thailand???
  • sandranilsson

Det låter helt underbart- ryser nästan{#lang_emotions_wink}

Vad tyckte du om bohput stranden då, har hört ganska många dåliga komentarer om den tyup att det ska vara geggig botten, grumligt vatten osv.. Tack för ditt svar iaf*

• sandranilsson

okidoki, bara man kan ta ett dopp då o då så fukar de ju* vi hade ju tänkt se oss om en del så de blir nog bra* Var inne på din blogg förresten, vilka fina bilder du tar, önskar jag var så duktig med kameran{#lang_emotions_smile}

• sandranilsson

Ja det där med sexhandeln är ju aldrig roligt, men man får försöka se förbi det på något sätt. Vi ska inte bo på chaweng så hoppas att det är lite lugnare där. Bröllopspaketet är lite över vår budget, har hittat ett hotell som har för runt 40 000 bath, känns mer rimligt*

Tror jag hört talas om the cliff view, ska försöka hitta det när vi kommer dit=)

Tack så mkt för era tips, hoppas att de finns fler där ute som vill tycka till om koh samui{#lang_emotions_smile}

• sandranilsson

japp det är där som vi har fått pris på 34000 bath tror jag, men då ingick inte rum eller middag så vet interiktigt vad det hamnar på, vi vill hitta några fler så vi kan jämföra priserna, men tror detta ligger ganska bra=)

• sandranilsson

Finns det inga fler som har varit på Koh Samui o vill dela med sig av det???{#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Koh Samui- Thailand???