Inlägg från: Sörön10 |Visa alla inlägg
  • Sörön10

Guadeloupe / Langley travel?

Har hört rykten om denna paradisö och undrar om nån nyligen varit dit! Några tips?? Varningar??

Har någon som rest med langleytravel lust att berätta något om dem vore jag jätteglad! 

• Svar på tråden Guadeloupe / Langley travel?
  • Sörön10

Tack för ditt svar! =)

Min sambos chef var där i januari och sa bara bra saker, så jag ville kolla lite fler erfarenheter! 

De verkar ha uppehåll (langley) juli-november. Är visst orkansäsong eller dyl. 

Vi är lite sugna faktiskt! Verkar superhärligt! Vi vill "bara" ha avkoppling, sand och hav! Det tar tio timmar med direktflyg och jag är flygrädd så mig passar en start/landning per resväg perfekt! Tar ju lika lång tid som att åka till Thailand, men dit kan man ju åka senare om man vill! Å helst inte nu när det är så bråkigt där. 

Och inte var det farligt dyrt heller! Ska verkligen hålla tummarna för att priserna inte stiger för mycket! Vi kommer önska oss pengar till resa i present, så vi får hoppas vi får råd med detta! 

• Sörön10

Tack för alla era svar! 

Vi blir mer och mer peppade på att åka dit! Det är skönt med direktflyg och det är också helt ok om det blåser lite. Kan bli jobbigt med värmen annars. Man vill ju inte smälta!  =) 

Kommer ni på flera do's and don't's är det bara att skriva! =)

Svar på tråden Guadeloupe / Langley travel?