Inlägg från: lolca |Visa alla inlägg
  • lolca

Guadeloupe / Langley travel?

Cylt skrev 2010-05-20 14:03:09 följande:
    Vi var där i januari-februari förra året.Jättefint, verkligen, men jag saknade "wowkänslan" Det är en väldigt blåsig plats på jorden och det blir inte sådär tryckande varmt. Jag tycker att resan är onödigt lång och maten är rätt trist. Inser förstås att jag är snobbig och konstig nu Guadeloupe ÄR jättefint och man kan göra helt fantastiska båtutflykter och det är jättefina stränder. Men som sagt, lite väl långt kanske.Jag har bara gott att säga om Langley, men min bror åkte med dem till Bali (om jag inte missminner mig) och de var SJUKT missnöjda... Mina föräldrar har åkt till Corsica med dem flera gånger och varit jättenöjda, så det kanske det är Bali det är fel på?! (gillar inte Bali, så jag satsar på att det är så det är fallet)
    Langley har inte resor till Bali! De har bara sommarresor till Kreta, Korsika och Guadeloupe. Jag har varit både på Kreta och Korsika med Langley och jag och min man har också bara gott att säga om dem som researrangör. God mat, urbra service, trevlig personal. Vi har inte haft något att klaga på!
Svar på tråden Guadeloupe / Langley travel?