Inlägg från: eigollet |Visa alla inlägg
  • eigollet

Simpson-Tårta i Sthlm?

Håller på och kompromissar med M2b. Han går med på ett av mina önskemål om han får en Homer Simpson-tårta som bröllopstårta...
    Fine... Cake Design tänkte jag. Men det har fullt upp och kunde inte göra den, vi gifter oss i OKTOBER! Så nu letar jag efte någon annan som kan göra den, men de företag jag pratat med gör bara bröllopstårtor, inga figurtårtor....
    Hjälp!

• Svar på tråden Simpson-Tårta i Sthlm?
  • eigollet

Tack för tipsen!
    Och ja, M2b är VÄLDIGT konstig, men det är ju därför jag älskar honom :). Och som sagt, han får kompromissa på annat, det är väl så relationer funkar!{#lang_emotions_laughing}

• eigollet

Nu frågade inte jag om specifikt bröllopstårta hos Silverdrake, men hon gav mig priset ca 600 kr för 18-20 bitars tårta. Priset berodde lite på hur avancerad dekoration man ska ha. Superbilligt om man jämför med Cake Design som ska ha 75 kr och uppåt! För 60 pers blir det ca 1800 kr i stället förca 4500 kr. Min matmedvetne m2b gillade dessutom hennes smaker på olika fyllningar också och han kan vara bridezilla när det gäller meny och tårta. Vi beställer nog från Silverdrake.se!

• eigollet

Sebastiana: Den gröna tilltalade även m2b!{#lang_emotions_laughing}

• eigollet

Härlig och ibland frustrerande! {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Simpson-Tårta i Sthlm?