• Påfågeln

Hjälp mig...får min m2b nån svensexa???

Lina_K skrev 2010-05-20 23:21:37 följande:
    "Vet ej... samma händer för min make och jag blev till slut skitarg och ringde runt och..."

Va gullig du är! Bra jobbat!

Nu kan man väl egentligen inte förvänta sig en svensexa/möhippa... men om de vill göra något så är det bara kul!

TS! Du borde se till att kontakta den som du vet är bäst på att organisera och känner din M2B bra. Låt denne få den större delen av ansvaret istället... under bordet så att säga så ska du se att det blir vändning på planeringen!

Lycka till!

• Påfågeln

kullaberg skrev 2010-05-21 08:27:31 följande:
    "...Och dessa två vänner är bara tacksam för att jag la mig i, för de visste inte hur läget var innan och de vill ju såklart också att min m2b ska få en svensexa..."

Där slår du verkligen huvudet på spiken! Ofta så vet folk inte hur läget ligger till, och ofta är det någon som styr upp det på ett bra sätt om man påpekar hur saker och ting ligger till...

• Påfågeln

elinville skrev 2010-05-25 09:44:28 följande:
    "... Men jag har lite problem för jag har lovat att ge dem lista på de killar som skulle tänkas vilja vara med, men hur gör man med mina kompisars pojkvänner?? de umgås aldrig..."

Jag kan tänka mig att alla som är i rätt ålder blir bjudna, sen får de tacka ja eller nej. Möhippa och svensexa är också en chans för dem att lära känna varandra innan bröllopet... blir ändå roligare så!

Svar på tråden Hjälp mig...får min m2b nån svensexa???