Syskonbarn på bröllopet?!
Jag skulle verkligen behöva få lite input från er som är här på bröllopstorget. Vi har skrivit att det är barnfritt på vårt bröllop (barn som ammar får dock komma). Min bror ha två barn, en flicka på 7 år och en pojk på 5 år, de hade råkat säga att det blir bröllop och ungarna hade blivit så glada. Jag vill verkligen tillgodose alla och nu är det så mycket olika åsikter om dessa barn skall få komma eller ej. Min M2B vill inte, de kan få komma på vigseln enligt honom, det vill inte min brors fru för då blir de så jobbiga när de skall därifrån och tjejen på 7 år är putt/ledsen för att hon inte får komma. Och min mamma tycker att det skall få komma och drog upp detta nu igen (de sponsrar dessutom och som vanligt lyssnar jag på mina föräldrar...). Vad skall jag göra?! För mig spelar det inte så stor roll men jag vill ju inte att de skall störa under middagen och jag vill att min bror och hans fru skall kunna sitta ned och delta..... Samtidigt känns det trist att behöva neka mina kära brorsbarn detta tillfälle...!
Tacksam för er input!